Tussenstop Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gabriëlle Groenveld - WaarBenJij.nu Tussenstop Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gabriëlle Groenveld - WaarBenJij.nu

Tussenstop Bangkok

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

24 Oktober 2011 | Thailand, Bangkok

Goedemorgen!

Bij jullie is het nog nacht/vroege ochtend, het is hier 5 uur later. De vlucht naar Bangkok is goed gegaan, ging eigenlijk nog vrij snel!! Geen idee waarom het zo snel is gegaan want zo veel heb ik niet gelezen, muziek geluisterd, film gekeken en geslapen. Het komt ook niet door een mooie man die naast me zat, want dat was helaas niet zo. Ik moest het doen met een Russisch echtpaar. Om 5.45 locale tijd landden we en ik probeer me nu een beetje te vermaken tot 17.50!!!! Het lukt me aardig want het gaat gelukkig nog snel.

Nu zit ik op gratis internet, ideaal! Dus dacht ik; laat ik even weten dat het tot nu toe allemaal prima gaat ;) Straks ga ik denk ik proberen te slapen, want naast me staan heerlijke grote stoelen.

Vanavond word ik dan door de organisatie opgehaald en naar het hotel gebracht. Daar zijn dan ook de andere meiden die mee reizen. Ben eeeeerg benieuwd hoe alles is en heb er super veel zin in :D

Tot het volgende bericht! xx

  • 24 Oktober 2011 - 04:28

    Je Vader:

    Hallo Gabriëlle,
    Het begin van je reis gaat goed,we wensen je veel plezier verder. .
    Veel liefs je vader en moeder

  • 24 Oktober 2011 - 05:32

    Lianne:

    Hey tjappiee!
    Wat leuk om zo snel al een berichtje te lezen;p gelukkig een goeie reis gehad, helaas geen mooie man naast je!
    Succes met je 11uur durige tussenstop, hoop dat je jezelf weet te vermaken!!
    Ben benieuwd naar je volgende bericht!

    Dikke kus xx

  • 24 Oktober 2011 - 06:19

    Milou:

    Lekker om te horen dat het zo goed is gegaan! Jammer van de mooie man, haha!
    Liefs, Milou

  • 24 Oktober 2011 - 08:18

    Nanna:

    Hey Meisie,

    Ben blij voor je dat de reis goed en zo snel is gegaan!
    Gelukkig heb je nu gratis internet, ik hoop dat je die 11 uur wachten goed door komt. Straks lekker slapen, dan gaat de tijd snel ;)

    Fijn dat je vanavond de andere meiden ontmoet, kijk alweer uit naar je volgende verslag!

    Dikke kus voor jou!

  • 24 Oktober 2011 - 08:23

    Yvonne Mak:

    Goed begin!

    Het mooie van deze site is dat je ons OOK NOG jaloers kan maken met het weer! (26/35 graden). Hier is het bokkoud!

    Ben benieuwd naar je volgende berichten!

  • 24 Oktober 2011 - 08:32

    Merel:

    Hi meis, wat goed om te horen dat je eerste reis goed is gegaan! Ik hoop dat je je vermaakt hebt tijdens de tussenstop!

    Goede reis verder en veel plezier daar!!

    Liefs xxx

  • 26 Oktober 2011 - 16:21

    Agetha En Siem:

    Gabrielle heel veel plezier met je reis door Azie.
    Want zal je veel zien.
    Maar wel een hele leuke ervaring toegewenst, en tot over 56 dagen.
    En groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Gabriëlle

Reis door Azie

Actief sinds 13 Okt. 2011
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 15142

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2011 - 23 December 2011

Reis door Azie

Landen bezocht: