Vertrek naar Azië - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Gabriëlle Groenveld - WaarBenJij.nu Vertrek naar Azië - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Gabriëlle Groenveld - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Azië

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

14 Oktober 2011 | Nederland, Sint Maarten

Hallo Allemaal!

Volgende week zondag, 23 oktober, is het zo ver. Dan vertrek ik naar Azië voor 2 maanden. Ik zat nog te denken: zal ik wel een Waarbenjij aan maken? Aangezien ik er maar kort ben. Nou nu kunnen de geïnteresseerden mij toch volgen! Wanneer ik zin en tijd heb zal ik hier een berichtje plaatsen zodat jullie kunnen lezen wat ik zoal mee maak!

Ik vlieg volgende week om 13.55 naar Hanoi, Vietnam. In Bangkok heb ik een lange tussenstop en zal om 19.40 in Hanoi aankomen. Hier ga ik met de organisatie Activity International een drie-weekse rondreis maken van het noorden naar het zuiden van Vietnam. De groep bestaat uit 7 jongeren. Dan vlieg ik weer naar het noorden, Hanoi, waar ik 2 weken vrijwilligerswerk ga doen. Waar ik geplaatst wordt weet ik nog niet, dat hoor ik daar. Het is in ieder geval een sociaal project. Ik ben erg benieuwd!! Na die twee weken ga ik nog 3 weken rondreizen door Laos en Thailand. Op 23 december vlieg ik vanaf Bangkok weer terug naar Nederland.

Ik heb er echt super veel zin in!! Ik ben er al ongeveer een half jaar mee bezig dus nu gaat het eindelijk bijna beginnen :)

Aan de linker kant kun je je e-mailadres invullen als je bericht wil van een nieuw verslag. En een reactie is ook altijd welkom, dan weet ik dat ik het niet voor niks schrijf haha.


Liefs, Gabriëlle

  • 14 Oktober 2011 - 17:28

    Milou:

    Ahh, gab, spannend hoor!! Leuk dat je dit hebt aangemaakt! Ik volg je!
    x Milou

  • 14 Oktober 2011 - 17:48

    Stefan:

    Goed vooruitzicht Gab.!

    Hopen dat je een leuke tijd hebt en veel goede contacten op doet.

    Gtrzz vanuit Riga

  • 14 Oktober 2011 - 18:39

    Shalina:

    Vet meis! Erg spannend dus!
    Ik wens je alvast heel veel plezier en geniet er vooral van.
    Goed dat je het even noteert.. ik ben wel erg benieuwd ja!
    have fun!
    x

  • 16 Oktober 2011 - 12:01

    Sil:

    Gabriëlle,
    nou super gaaf hoor.
    Ik wens je een super gezellige tijd toe.
    Het wordt vast interessant en je zal een hoopnieuwe ervaringen opdoen.
    Heel veel plezier.
    Tante Sil

  • 19 Oktober 2011 - 17:53

    Lotte:

    Spannend Gab, nu ga je bijna :D!!

    Heeel veel pleizer, geniet ervan!

    X

  • 22 Oktober 2011 - 10:41

    Lianne:

    Ook ik word een trouwe volger;p ga je wel missen hoor!! gelukkig morgen nog afscheid op schiphol:D
    xx

  • 22 Oktober 2011 - 14:15

    Nanna:

    Oehhhh spannend het is bijna zo ver!!!! Vind het zo super voor je dat je dit gaat doen, iets wat je al zo lang wilt! Wil van alles op de hoogte blijven dus ik ga je waarbenjij uiteraard ook volgen!!

    Morgen staat er een afscheidscomité voor je klaar op Schiphol! ;) Dat heb je natuurlijk wel verdient!

    Dikke kus x x x

  • 23 Oktober 2011 - 01:03

    Jorike:

    Ik ga je volgen hoor!:) Ben benieuwd hoe jij vietnam beleef!
    Veel plezier!
    Groetjes vanuit Cains

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Maarten

Gabriëlle

Reis door Azie

Actief sinds 13 Okt. 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 15140

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2011 - 23 December 2011

Reis door Azie

Landen bezocht: