Laatste bericht, bijna naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gabriëlle Groenveld - WaarBenJij.nu Laatste bericht, bijna naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gabriëlle Groenveld - WaarBenJij.nu

Laatste bericht, bijna naar huis

Door: Gabriëlle

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlle

23 December 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Mijn vorige berichtje is van bijna vier weken geleden en vandaag is alweer de laatste dag van mijn reis. Ik zit nu op het vliegveld van Bangkok en om 2.30 vertrekt het vliegtuig naar Nederland!

Even in het kort wat ik de afgelopen weken heb gedaan. De eerste week heb ik met Bianca door Laos gereisd, heel mooi land. Een nachtje Vientiane en daarna verder gegaan naar Vang Vieng. In Vang Vieng was het super leuk en daar hebben we ook beide onze verjaardag gevierd. We bleven hier twee nachtjes, wat eigenlijk veel te kort was. Maar we wilden Luang Prabang ook nog zien dus 'moesten' verder. In Luang Prabang hebben we een olifantenrit gedaan en naar de Kuang Si watervallen geweest. 5 december ging Bianca weer terug naar huis, ik ben die dag ervoor met de bus richting de grens van Laos - Thailand gegaan. Even met een bootje de Mekong oversteken en ik was in Thailand. Sinds toen ben ik dus alleen gaan reizen, maar ik heb me geen enkel moment alleen gevoeld. Je ontmoet zo veel mensen! Aangekomen in Thailand ben ik naar Chiang Rai gegaan voor 1 dag en daarna naar Chiang Mai..leuke stad! Heb nog wat van de mooie natuur gezien en geraft. Vrijdag 9 december ben ik met het vliegtuig naar het zuiden gevlogen, ferry genomen naar Koh Phangan en kwam daar 's avonds aan. Ik was trouwens bijna mijn backpack vergeten haha. Ik ben uit de bus gestapt en meteen naar de boot gelopen. Pas na een tijdje drong het tot me door dat iedereen een backpack mee bracht op de boot en de mijne dus nog in de bus lag haha. Snel naar de bus gerent en daar stond mijn mooie backpack hoor. Op de boot heb ik wat vrienden gemaakt waar ik de volgende dag mee naar de Full Moon Party ging. Echt super gaaf feest!! En het ging nog tot de late ochtend uurtjes door. Ook was er een maansverduistering wat natuurlijk ook wel wat heeft! Daarna nog twee dagen gebleven, niet veel gedaan, en toen naar Ko Tao. Dit was de verschrikkelijkste boottocht ever. Ik dacht lekker buiten op het dek te gaan zitten in de zon, maar ik kwam zeik en zeik nat aan op Ko Tao. Ook gaan een kater en een woeste zee niet goed samen, dit had dus ook zijn gevolgen..Verder heel leuk gehad daar! Ko Tao is HET duikerseiland maar dat heb ik niet gedaan, ik nam genoegen met de snorkel tour haha. Was ook leuk. Verder lekker uitgeweest en op het strand gelegen. Afgelopen maandag ben ik naar Bangkok gegaan voor drie dagen. Gelukkig had ik het een stuk minder zwaar tijdens deze boottocht naar het vaste land. Heb leuke laatste dagen gehad in Bangkok!

Nu zit het er dus al weer op. Tijd is snel gegaan. Heb het SUPER gehad de afgelopen 2 maanden, had het zeker niet willen missen. Straks weer back to life, back to study. Maar vind het ook wel weer fijn hoor om terug te gaan! Nog ongeveer 14 uur en dan zie ik mijn lieve vertrouwde aanhang op Schiphol! Als het goed is...... ;) Tot snel!!

Fijne feestdagen!

Liefs Gab

  • 22 December 2011 - 18:16

    Nanna :

    Mooi geschreven je laatste verhaaltje Lieverd!
    Echt super wat je allemaal heb mee gemaakt zeg!! :D
    Je boot tochtje klinkt alleen niet zo fijn idd ;)

    Tot morgennnnn!!!!!

    Liefs.
    Dikke kus x x

  • 22 December 2011 - 18:17

    Jessica:

    Hi Poppetje!!!

    Het klinkt allemaal weer super!! Wat zijn wij blij dat je weer gezellig thuis komt :) En je bent nog niet thuis of zaterdag ga je alweer stappen ;)

    Dikke kus lieverd, goede reis en tot morgen!! xxx

  • 22 December 2011 - 18:21

    Broer:

    Mooi joh dat het allemaal skitterend was! nou ff lekker vliegen :-( , en dan vertrouwd Schiphol. :-). Jammer dat je niet te duiken ben geweest had je zeker moeten doen, denk ik. arrivederci tot in 2012!

  • 22 December 2011 - 18:57

    Lisanne:

    Gab!! Ben trots op je! Alleen reizen! Hoe stoer, spannend en een heuze ervaring volgens mij!!
    Succes met je trip naar huis! En zie je snel meis!!! Tijs is volgens mij wel voorbij gevlogen!
    Xxx

  • 22 December 2011 - 19:40

    Lianne:

    Hoi lief vriendinnetje van mij:D

    vind t egt knap hoor haha! als ik dat lees man, dat je dat allemaal in je uppie durft;p echt respect heb ik voor je, had ik al hoor, daar niet van;p
    Fijn om te horen dat je 2 super mooie maanden achter de rug hebt!
    Maar ook weer fijn dat je terug komt, goeie reis en ik zie je morgennn!!

    dikke kuss xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Gabriëlle

Reis door Azie

Actief sinds 13 Okt. 2011
Verslag gelezen: 946
Totaal aantal bezoekers 15140

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2011 - 23 December 2011

Reis door Azie

Landen bezocht: